2015. június 17., szerda

Prológus

Soha nem sejtettem, mennyit köszönhettek nekem az emberek. Mennyit köszönhettek a tél iránti szenvedélyemnek, hogy hányan menekülhettek meg, csupán azért, mert minden évben kierőszakoltam a természettől a fagyot. Óvodás koromban teljesen tudatosan tettem ezt, később pedig már szokásommá vált, észre sem vettem, hogy az eredetileg enyhének mondott évszakokban is tombolt a hóvihar. Az én akaratom valahogyan mindig is többet ért, mint másoké. Emberhez képest úlságosan is pontosak voltak a megérzéseim. De soha nem tulajdonítottam ennek túl nagy jelentőséget, mindig vannak emberek, akiknek valamiért minden sikerül. Sokkal később jöttem rá, hogy hány család él még miattam, hogy hányszor mentettem meg a történelem fontos darabkáit. De a törvény egyszerű: ha az egyik véglet túllendül a határain, azt a természet kegyetlenül visszafizeti. Sokan éltek miattam. És a törvény nem kegyelmez: egyetlen tél alatt tízszer annyi embert letörölhetnék a föld felszínéről. Év, hónap, nap. Nyolc szám, és valaki meghal. Nyolc szám, és talán te leszel a következő. Nyolc szám, és soha nem is léteztél. Nyolc szám, és a sorsod örökre, visszavonhatatlanul megpecsételődött.

7 megjegyzés:

  1. Kedves Cixy Psylon!
    Nagyon tetszik, amit írsz. Szép szavakkal, és egy érdekes ötlettel.
    A közeljövőben, mikor elkezdted írni a fejezeteket, egy interjút szeretnék készíteni veled a blogomra.
    Visszajelzésedet előre is köszönöm!
    Katherine Shadown

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, jó ezt hallani, mivel ez az első komolyabb blogom, és nem tudtam, milyen visszajelzésekre számítsak Tőletek, de ezek szerint tetszett. Szívesn benne lennék egy interjúban.

      Törlés
  2. Szia! (Kora reggel van >< )

    Nekem nagyon tetszik az egész alapötlet, nagyon egyedi, és ha beindul a történet, élmény lesz olvasni. Addig is, maradjon meg ez a szép fogalmazási stílusod és a helyesírási tudásod, mivel mindkettőremek. :)

    További szép napot! ^^


    Puszi, love meg minden hülyeség:

    Aoi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Köszönöm, és én is remélem, hogy a továbbiakban is lesz elég türelmem, hogy szép maradjon a fogalmazásom, és persze időm, hogyj hosszabb fejezeteket írjak, mert ez a prológus elég rövid lett.

      Neked is további szép napot :)

      Törlés
  3. Szia, nagyon tetszik már az egész, és nagyon megfogott maga az alapsztorija.
    Nagyon várom a folytatást :)
    Ölel,
    Melinda

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon jó ezt hallani Tőletek, örülök, hogy tetszik.
      A folytatás valamikor jövő héten érkezik, de ha lesz időm, kedvem és energiám, akkor talán még a hétvégén kész lesz :)

      Törlés
  4. Szia! Nagyon tetszik a blogod és azt szeretném megkérdezni, hogy tudnál-e pár tanácsot adni az enyémhez? A választ előre is köszönöm!

    Puszi: Réka

    VálaszTörlés